zondag 13 februari 2011

Zondag 13 februari 2011

borduur en scrapkaartje

Ik heb afgelopen week door alle drukte en hectiek een tweetal kaartjes geborduurd.

Dit kaartje is het wedstrijd patroon bij Crazy about cards. 
Patroon is van Christa.

 Dit is de wedstrijd kaart op mijn vriendinnetjes club  buuf's buurthuis
Patroon is van Hobbyvision.

En aangezien Chantal woensdag een feestje heeft moest ik nog een kaartje maken en op de kaartenvriendinnen  hebben we iedere week een WLO lopen dus dacht laat ik die maar eens maken.
De WLO werd deze week georganiseerd door Gonne.
Leuke layout Gonne dank je wel.



Zo dat was het weer eerst voor vandaag.. 

1 opmerking:

Ans zei

Monique, wat heb je er weer mooie kaarten bijgeplaatst. Ik ben vandaag druk geweest met het ronde kaartje. Viel nog niet mee, maar volgens mij is het wel gelukt.
Ga er morgen een foto van maken en dan op mijn site en jouw site plaatsen.
Nog een fijne avond verder.
Groetjes van Ans uit Tvedestrand, waar het nu zachtjes aan het sneeuwen is. En....deze week komt er meer.