maandag 28 maart 2011

Maandag 28 maart 2011

kaarten en projectjes.. 
Heb de afgelopen week een aantal dingetjes zitten freubelen..
Ik begin met de doosjes die ik een week geleden al beloofd had..hihihi
En allemaal gemaakt met behulp van de scor-pal








Nu de kaarten van de afgelopen week 



Afgelopen week heb ik mee gedaan met een sol op clubs en daar hebben we dit project gemaakt..
Het was erg leuk om mee te doen met een sol.. Ga het beslist vaker doen..



En vandaag heb ik nog een paaskrans gemaakt.. 
Vooraf eerst nog even geshopt met mijn moeder bij de action.

 Zo dat was het voor eerst wel weer even.. 

 

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Ziet er allemaal leuk uit. het bovenste doosje met de rozen is ook grappig, heb je daar een patroon van?
Het sol-doosje is ook mooi geworden, ik heb ook meegedaan, was erg leuk om te doen
groet Jolanda

Monique zei

Dank je wel voor je leuke reactie.
Het doosje met de rozen komt uit 1 van de scor-pal boekjes Jolanda.
Ja de sol was zeker erg leuk.
Binnenkort nog 1 maken.
Groetjes Monique