donderdag 31 januari 2013

Nieuwe Layout

Hallo Allemaal, 

Ik zat er al een tijdje aan te denken om een andere layout op  mijn blog te zetten. 
Nou vanmiddag maar eens een hele leuke uitgezocht en geplaatst. 

Had verwacht dat het een lastig karwei was maar het viel reuze mee. 
Met dank aan de goede beschrijving van Sieta.

Ik heb de layout dan ook bij haar van het blog uitgezocht.
En wat heeft zij toch een mooie layouts er op staan. 

Dank je wel voor je mooie layout Sieta en dat ik het mag gebruiken op mijn blog. 

 

2 opmerkingen:

Sieta zei

Hallo Monique,

Leuk dat jij een laytout van mij op je blog hebt geplaatst.
Alleen heb jij de HTML code en volgens mij ook de header?, van het OUDE MINIMA blog genomen.
Jij hebt GEEN minima blog, dus je moet de anderen HTML code nemen.

Liefs, Sieta

Monique zei

Als het goed is heb ik het nu veranderd Sieta

Dank je wel voor je advies.

Groetjes Monique